ik heb de whey premium strawberry/banana smaak hoeveel moet ik daar nu van drinken per dag,ik neem ze met soya light,dan is het net een milk shake en erstaat op de verpakkin neem er 2a3 perdag ..maar ik lees dat je er 6 moet nemen ..ik snap er niks meer van ik weeg 79 en ben 168 lang help!!
eiwit shakes hoeveel...
(8 posts) (7 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Beste Alet,
je moet het e-book grondig lezen. Je drinkt dan de eerste 2 weken shakes en eet veel groente. De volgende 2 weken ga je vlees gebruiken. IN week 5 en 6 begin je weer met brood etc. Dus blokken van 2 weken om af te vallen en daarna weer een gezond eetpatroon te ontwikkelen zodat je niet terug valt in slechte gewoontes zodat je weer snel dik wordt.
Als je heeeel veel sport heb je in de eerste 2 weken niet genoeg aan shakes alleen an mag je een banaan nemen voor extra suiker.
Maar lees a.u.b. het e-book en houd je daaraan. Jij bent jezelf aan het killenPosted 1 year ago # -
Ik heb deze vraag ook, maar hij is nog niet beantwoord. Hoeveel shakes (whey premium) mag of moet je per dag??? want in het e-book staat 6 eiwitmaaltijden. Ik dacht dus 3 shakes en 3 repen, iemand anders zei dat je maar 1 reep per week mag (in ieder geval slimmer is) dus moet je per dag 6 (!!!!) keer een shake drinken???
Beetje veel lijkt me.
Posted 1 year ago # -
Volgens het "boekje" moet je in de eerste fase inderdaad 6 shakes drinken, en 1 of 2 keer per week ipv een shake een reep. De repen bevatten meer koolhydraten, dus die zijn wat minder "goed"...
Posted 1 year ago # -
Ik dacht dat je elke dag een reep mag...heb ik dat dan verkeerd begrepen? In de kolom bij wat moet je per dag eten staat 6x shake/eiwitreep. Waar kan ik in het e-book vinden dat je maar 1 of 2x per week een reep mag?
Posted 1 year ago # -
Als je naar de voorgestelde weekmenus kijkt, staat er in elke week in elke fase max. 2 repen per week tussen. En volgens mij bevatten deze repen ook nog wel wat koolhydraten, 37 gram, en dat is best veel... Zeker voor fase 1 dus niet verstandig daar elke dag meerdere van weg te werken, schat ik in (maar ben ook beginner...).
Posted 1 year ago # -
Ik neem zelf ongeveer 2 keer per week een eiwitreep, maar ik neem deze naast de shake. Met name als ik gesport heb, heb ik de dag erna een veel hogere verbranding en red ik geen 2,5 uur met een shake. Ik zou zeker niet elke dag een reep nemen en al helemaal niet ter vervanging van een shake. Ik denk dat het te weinig vult.
Posted 1 year ago # -
@alet en @y-vetje
Ja, je moet in de eerste fase (2 weken dus) 6 shakes drinken per dag. Het is niet veel. 1 shake "werkt" ongeveer 2,5 uur. Daarna krijg je een hongergevoel, dus neem je weer een shake...
En eet een paar keer per dag groentes! In de tweede fase die ook weer 2 weken duurt valt er 1 shake af, de avondmaaltijdshake. In plaats daarvan kun je groentes eten met 150 gr. mager vlees of vis.Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.