Hallo, Ik wil graag ook het eiwit dieët gaan volgen maar waarom niet gewoon eiwit producten i.p.v die pillen allemaal.Of is er nog een andere vorm van het eiwit dieët?
Groetje Pauline
Eiwit dieët
(5 posts) (4 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Hoi Pauline, ik weet niet waar je ziet dat je pillen moet innemen? De enige 2 pillen die je in moet nemen zijn s'ochtends je multivitamine en de visolie. Over de rest van de dag eet / drink je alleen maar shakes / eiwitproducten.
Als het niet duidelijk is dan hoor ik het graag.
Posted 2 years ago # -
Hallo,
Ik wil 10 a 15 kilo afvallen, maar ik kan me niet precies aan het dieet houden zoals in het boekje staat. Ik heb de whey premium besteld, is dit voldoende? Of dien ik nog andere potten te bestellen? Is het mogelijk deze shake 3 a 4 keer per dag te drinken dan daarnaast geen brood, aardappelen, ed eet?
Is het ook essentieel dat je de multivitamine en visoliecapsules inneemt?
Als ik het dieet zoals hierboven volg, kan ik dan alsnog veel afvallen? En hoeveel denkt u binnen 3 weken?
Na hoeveel weken raad u aan om weer wat brood en aardappelen te eten? En hoe kun je dat het makkelijkst afbouwen?Alvast bedankt!
Groetjes AnkePosted 2 years ago # -
Het beste is whey premium vor over de gehele dag en een caseine product voordat u gaat slapen. Ik refereer nogmaals door naar dit artikel:
http://www.slankmeteiwit.nl/afvallen-met-eiwitten/
De multi + visoliecapsules zijn aan te raden, maar niet essentieel. U kunt alsnog veel afvallen, in 3 weken denk ik een kilo of 5. Mits u voldoende lichaamsbeweging heeft. (het is sowieso moeilijk te zeggen, ik weet niet wat u nu weegt, wat uw vetpercentage is etc.)
Ik zou na een week of 5 weer koolhydraten toevoegen bij uw voedingspatroon, essentieel blijft dat u eiwitrijke maaltijden nuttigt, of dit nu in de vorm van een shake is of andere eiwitbronnen. Dus eiwitten afbouwen zou ik niet aanraden.
Posted 2 years ago # -
Hallo, Hoe kan ik het ingewikkelde waqchtwoord vervangen door een envoudig wachtwoord.
Ik ben om dit forum door te lezen steeds aan het kopieren en plakken.Gr Youri
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.