hallo even voorstellen, mijn naam is yvo en ben vandaag begonnen met het eiwit dieet.
heb er lang over nagedacht om er mee te beginnen omdat ik eigenlijk niet zo'n doorzetter ben.
nu hoeft er bij mij ook maar 5 kilo af maar die zitten er muurvast aan.waar ik erg tegen op zie zijn al onze sociale contacten die meestal gepaard gaan met etentjes en borrels met de bijbehorende hapjes.
kan mij iemand een tip geven wat te doen bij een diner? kan moeilijk alleen maar groenten eten, en ik hoorde dat wanneer je een keertje zongigt het afvallen gelijk stagneert.
maar ja', ik ben van plan om er voor te gaan dus probeer de eerste 2 weken niet te zondigen.
groetjes'
yvo
eerste dag
(3 posts) (2 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Hoi Yvo,
Succes in ieder geval, ik neem aan dat je bent begonnen met het 5-fases dieet?
In het E-book staan een hoop dingen die je wel kunt eten, misschien kun je proberen je daaraan te houden. Ook raad ik je af om niet vaker dan 1 avond in de week alcohol te nuttigen en het liefst dan niet meer dan 2 glazen.
Ik volg zelf het minder strenge dieet, bij mij hoeven er ook max 5 kilo eraf.
Het 5-fasen dieet vind ik persoonlijk iets te rigoreus en zal ik ook nooit volhouden.
Ik heb echt wel wat koolhydraten nodig om mijn 3-4 wekelijkse sportschema vol te kunnen houden.Succes!
Gr.
CatgirlPosted 1 year ago # -
ik had eigenlijk het idee om fase 1 in 1 week tedoen en dan aan fase 2 te beginnen.
maar ik kijk even hoeveel ik af ben gevallen over 1 week.gr.
yvo
Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.