Ik heb vanddag het pakket otvangen. Ik had gehoopt dat er een handleiding in zou zitten. Tegenvaller, zo veel geld betalen en niet eens een briefje hoe en wanneer en welke en hoeveel je moet gebruiken. De pagina met het E-book doet het niet. Dus ik weet niet wat ik moet doen.
e-book
(7 posts) (3 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Probeer het e-book nog eens dan, want als ik er op klik kan ik m gewoon downloaden hoor
In het e-book staat idd precies wat je moet doen en méér, das beter dan een briefje ;o)Posted 1 year ago # -
Dank je wel voor je antwoord.Het lukt nog steeds niet.
Home / E-book Slank met eiwit Doorzoek site
.Op deze pagina komt alles over ons e-book "Slank met eiwit".Dit is wat ik lees als ik de pagina aanklik.
Ik probeer het morgen nog wel eens.
En als het morgen nog niet lukt dan mag ik vast wel week 1 van een van jullie ontvangen?Posted 1 year ago # -
Als ik naar HOME ga zie ik gelijk de groene button "download hier het gratis e-book". Als ik die button aanklik moet ik mijn e-mailadres opgeven waarop ik vervolgens de link ontvang.
Kan de bladzij niet kopieeren voor je vanuit het e-book, maar het is simpel:7:30 : Ontbijt 1 shake
(nectar/essence/whey premium, weet niet welke je hebt) van 25 gr. eiwit met 200/250 ml water (zelf even proberen wat je lekker vindt) (ik vind hem lekkerder met 150 ml water en 50 ml rode soyamelk van Alpro, de shake wordt dan romiger en voller van smaak. de soyasmaak proef je niet)
10:00 : Tussendoor 1 shake (zie hierboven)
13:30 : Lunch 1 shake en flinke bak sla
16:00 : Tussendoor 1 shake
18:00 : Diner 1 shake en lekker veel groente. (kijk voor receptjes ook eens bij topic "fase 1 groente tips en trix")
21:30 : (of half uur voor slapen gaan ofzo) 1 shake MATRIX. (deze gebruik je altijd voor het slapen gaan, deze shake bevat langzame eiwitten die gedurende de hele nacht aan je lichaam worden afgegeven om spierafbraak te voorkomen)
Ik heb de sla en groente nu bij lunch en diner gezet, maar in principe kan je de hele dag onbeperkt groente van Klasse 1 eten. Klasse 2 groete max. 200 gr. per dag.
Klasse 1 groente:
Andijvie
Asperges
Augurken
Bieslook
Bleekselderij
Bloemkool
Broccoli
Champignons
Chinese kool
Courgette
Komkommer
Paprika
Peterselie
Radijs
Savooie kool
Selderij
Snijboontjes
Tomaten
Tuinkers
Waterkers
Witlof
Witte kool
Zuurkool
Alle Sla-soortenKlasse 2 groente:
Artisjokharten
Aubergine
Boerenkool
Knolselderij
Koolrabi
Koolraap
Kerstomaatjes
Linzen
Paksoi
Peultjes
Pompoen
Prei
Sperziebonen
Spruitjes
Taugé
Zilveruitjes
Alle ui-soortenHoop dat je zo even verder kan.
Suc6.Posted 1 year ago # -
Heel erg bedankt.
Fijn dat je dit wilt doen?
Hoe gaat het dieet bij jou?
Al resultaat?Behalve de Matrix maakt het niet uit welke shake je neemt?
En de repen die in de doos zitten, is dat soms voor fase 2?Posted 1 year ago # -
dit is de directe link...
Ik weet niet of je al zo ver gekomen was.... maar probeer deze even.
Posted 1 year ago # -
Ja, dank je wel
Nu lukt het wel.Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.