Heb mijn bestelling vandaag binnen gekregen nadat ik het gisteren heb bestel. Het wat er echt snel. Toen ik vanmorgen het pakket uitpakte heb ik me echt kapot gelachen.
Wat een potten. Mijn man erbij gehaald en ook hij schoot in de lag. Of ik het de volgende keer niet in bulk verpakking kan bestellen.
De potten passen niet eens in mijn kast. hihihihi
Donderdag ga ik ermee beginnen omdat ik morgen de hele dag op het voetbalveld moet staan. 's middags heeft mijn dochter wedstrijden voor het nederlands kampioenschap van schoolvoetbal en dan moet ik als een trein weer naar mijn zoon want die speelt zijn kampioenswedstrijd voor de competitie voetbal. Dus leek het mij niet zo'n goed idee om morgen te beginnen, omdat ik veel verhalen lees dat de eerste dagen niet mee vallen.
Hoop dat ik ook net zo veel ga afvallen als de meesten.
4kg in een week dat lukt me normaal nog niet in 2 maand, dus ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan.
Zelf heb ik normaal geen probleem met het drinken van shakes als ze maar enigsinds te drinken zijn.
Zelf eet ik te weinig waardoor mijn lichaam niet veel eten nodig heeft.
Zal donderdag dan ook zien hoe het gaat. Heb er zin in en ik hoop dat ik in iedergeval 5 kg kwijt ben als ik begin juli op vakantie ga.
Heb al een nieuw badpak gekocht, als deze te groot is heb ik dan pech een ander kopen kan altijd.
Nou ik wens iedereen weer veel succes en hoor het weer.
gr Bettyboop
Bestelling binnen
(5 posts) (2 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Ja, het is altijd leuk om te constateren dat je badpak te groot is geworden, zelfs al heb je 'm nog nooit gedragen.
Posted 2 years ago # -
Hey Bettyboop,
hoeveel wil je eigenlijk kwijt?
Zal ik gezellig met je meedoen?
Kunnen we bijvoorbeeld elke dag updates uitwisselen.
Ja steun kan je nooit teveel hebben toch?groetjes.
Posted 2 years ago # -
is goed, vindt het leuk om het samen te doen.
vandaag begonnen. Vol goede moed, maar de shakes met water zijn echt vies. Maar we gaan doorzetten. Als ik het zo lees dan wordt dit na een paar dagen weer beter.
Zelf sport ik 3x in de week bij Curves. sport alleen voor vrouwen. 30 minuten gezellig sporten met elkaar. Deze week heb ik het er al weer opzitten, maar dinsdag ga ik er weer heen. En zal ik elke dag willen kan dit ook. Maar helaas is hiervoor de afstand te groot en mijn tijd te kort.
Als je me prive wil mailen kan dit ook dan krijg je sneller antwoord omdat ik dagelijks achter mijn pc zit. Maar niet altijd op het forum.
Mijn mailadres is minnie2005mouse@gmail.com
Zo kunnen we elkaar op de hoogte houden.
Kijk uit naar jouw ervaringen.
gr WilmaPosted 2 years ago # -
Staat genoteerd!! XD
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.