Hallo ik ben van plan volgende week te beginnen maar vroeg me af of het pakket bestellen via de site wel "safe" is?? Hebben jullie het de eerste keer allemaal van de site voor 250 euro gekocht??
bestellen via site veilig?
(11 posts) (4 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Hallo!
Binnen 2 dagen had ik de eerste keer de spullen in huis. Betalen ging ook goed. Ik heb niet een megapakket besteld, maar alleen 2 tonnetjes met poeder. Zo bestel ik telkens na ong. 2 weken weer bij.Posted 2 years ago # -
Bedankt Juf..Ik heb mijn spullen nu eindelijk binnen na 8 dgn. Kwam door vertraging van TNT. Ik heb nu 2x Whey primium en 2x Whey Classic maar ik zie in het document dat ik van jullie site gehaald hebt in het voorbeeld weekmenu Nectar en Essence staan?? Die zat niet standaard in het pakket?? Moet ik deze nu weer apart bestellen??
Posted 2 years ago # -
Op 17 december heb ik het slank met eiwit deluxe pakket besteld. Nog steeds niks ontvangen. Al vaak gebeld met eiwitpoeder.nl en gemaild, maar ik krijg geen reactie en ook geen pakket. Ik hoop dat Mitchell dit leest en dan zal reageren (en het pakket alsnog bezorgt).
Nic, in het deluxepakket zit een pot Nectar en Essence. In het standaardpakket niet. Maar die nectar en essence is hetzelfde als Whey premium (alleen andere smaak). Veel succes.
Posted 2 years ago # -
Hallo,
Nou, dan ben ik benieuwd.....Tot nu toe ging dit echt goed! Ik heb gisteren voor de derde keer besteld....
Familie had het overigens de week voor kerst besteld en ook binnen drie dagen in huis!
Even zien of ik nu ook lang moet wachten....komt niet goed uit, want wil weer strak bezig!Posted 2 years ago # -
Vandaag heb ik het pakket ontvangen!
Ik ben erg tevreden hoe het probleem met de niet-ontvangen order uiteindelijk is opgelost.
Morgen meteen een goed begin van het nieuwe jaar!Posted 2 years ago # -
Jo en Juf,
Allereerst de beste wensen en nu maar hopen dat die 10-12 kg er binnen 10 wkn af zijn!!!! Ben vandaag met een kater opgestaan maar wel begonnen haha. Jullie hebben je pakketten ook dus ik ben benieuwd hoeveel we gaan afvallen. Keep me posted!!!
Posted 2 years ago # -
Ook een goed (en slank) 2010 gewenst!
Gister te grote kater om te beginnen....dus vandaag gestart. Ik hoop erg dat het lukt om het vol te houden.Posted 2 years ago # -
Hallo!
En ja.... ook ik heb nu, bij de derde bestelling, problemen!
Men kan geen antwoord geven of mijn bestelling is verzonden of waarom er niet geleverd wordt binnen 24 uur. "U wordt teruggebeld of gemaild." Ik heb elke dag contact opgenomen, nu voor de derde dag achter elkaar. Ik wacht morgen weer even af. Baal hier echt van......
Meer ervaringen????Posted 2 years ago # -
Hoi Juf,
Je bestelling wordt morgen afgeleverd, we zijn letterlijk ondergesneeuwd met bestellingen en konden door de drukte de levering binnen 1 werkdag even niet waarmaken.
Nu is echter alles weer op orde, alleen wachten we tot de laatste producten weer nieuw zijn binnen gekomen van de leverancier. Deze komen vandaag, en dus heeft u uw bestelling morgen in huis.
Het was even alle zeilen bijzetten, je moet je voorstellen dat er honderden kilo's eiwit per dag worden ingepakt. Dat is niet mis. Iets waar wij op moeten letten in het vervolg. ;-)
Mijn oprechte excuus!
Posted 2 years ago # -
Hallo!
Ik kreeg net een mail.....met idd heel eerlijk de reden: topdrukte!!
Dat waardeer ik....geen lange verhalen, maar gewoon zeggen dat het niet lukte! Ik ga er vanuit dat het goed komt, zodat ik weer verder kan. Dankjewel voor de reactie!Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.