Ik ben maandag met de eiwitten begonnen en ben nu (zaterdag) een ruime kilo zwaarder dan maandag!
Ik neem 3 shakes per dag, s middags een soep van verse groenten en magere bouillon, tussendoor een appel en savonds een klein stukje kip met groenten of sla.
Hoe kan ik hier nu van aankomen?
alleen maar aangekomen!!!
(4 posts) (2 voices)-
Posted 1 year ago #
-
hoi hoi,
Je gebruikt het programma verkeerd. Je lichaam krijgt op deze manier te weinig eten binnen waardoor het op spaarstand gaat en alles wat je eet opslaat. download het ebook en lees dit eens rustig door dan zul je zien dat je de eerste 2 weken 6 shakes moet gebruiken. Ik zelf val zeer langzaam af maar ben de eerste 4 weken wel 4 kg af gevallen en mijn lichaam is een stuk straker. Je zult zien als je het programma goed volgt jij volgende week ook enkele kg bent afgevallen. En gebruik dan wel eiwitshakes en geen andere. veel succes gr bettyboopPosted 1 year ago # -
Bedankt voor je reactie, ik heb het boek wel gedownload maar 6 shakes lijken me zoveel!
Wat zou voor mij dan het goede dagprogramma zijn?
Deze bv?:
ocht: shake
tussendoor: shake
Lunch: shake met groente (bv sla of komkommer of soep van verse groenten)
tussendoor: shake
diner: shake en groente
tussendoor: shake.Dat zou dus betekenen dat als ik 3 shakes meer neem dat ik dan goed bezig ben?
Het is me ook niet duidleijk welke groenten je nu wel mag, zijn dat alle groenten uit Klasse 1 en 2 en dan die uit 2 alleen tot 200 gr per dag?
Onderaan de voedingskaart (boek) staan ook verschillende soorten beleg maar dat is alleen voor een volgende fase?Posted 1 year ago # -
hoi hoi,
In het ebook staan voor elke week een programma dat je kunt volgen.
2weken elke fase. In elke fase die je verder komt gebruik je een shake minder.
In fase 1 gebruik je 6 shakes
ik neem ze om 8.00 uur, 10,30 uur, 13.00 uur 15,30 uur, 18,30uur en 22.00 uur.
In fase 2 neem ik ipv de 18,30 uur shake een stukje mager vlees
enz enz.
Het ebook geeft precies aan in welke fase je wat en wanneer moet eten.
Lees het nog maar een keer door en dan zul je zien dat je na 2 weken fase 1 al diverse kg bent afgevallen als je je er goed aan houd.
Veel succes. gr WilmaPosted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.