Ik ben nieuw hier en heet Catgirl, aangenaam kennis te maken!
Ik hoop geen mensen voor het zere been te schoppen met mijn situatie.
Ik ben 28j 1.74 cm lang en weeg 70 kg opzich geen slecht gewicht alleen is het verschil met 70kg of 65kg mijn buikje en wat bredere heupen. Die zou ik er graag vanaf willen.
Ik sport regelmatig circa 3 a 4 keer in de week (bodypump, fitness, spinnin) zit strak in mijn vel en eet regelmatig en overwegend gezond (m.u.v het weekend dan drink ik alcohol en wil ik vaker iets snacken). Ik zou graag 5 kg eraf krijgen en hoop dit te bereiken met de suggestie van Mitch op zijn blog (Afvallen met Eiwitten maar dan minder streng) is dat geschikt voor iemand met mijn gewicht? Ik denk zelf dat het meerdere fases programma te heftig is voor mij ik hoef zeker niet meer dan 5 kg af te vallen en vind het ook niet erg om een paar maanden bezig te zijn met het eraf krijgen van die 5 kg. Onderstaand nog even het schema van Mitch gekopied/pasted ter verduidelijking:
Sochtends als je opstaat neem je een shake van 250 ml magere melk met 25 gram whey isolaat. Een vitaminepil, en een pil met omega vetzuren (bijna alle pillen zijn hier wel prima geschikt voor) een appel of een banaan om toch met energie de dag te starten. (als je koolhydraten eet zoveel mogelijk op de ochtend!). Om een uur of 11 een flink stuk komkommer en een eierkoek of iets dergelijks. In de middag een maaltijdsalade met lekker veel groentes met een stukje vis of gemarineerde kip erdoorheen. Of gewoon 1 a 2 volkoren boterhammen met kipfilet. In de middag een shake met whey isolaat. In de avond lekker veel groente met een stukje vis of kip, of iets met rundvlees. En voor het slapen gaan een shake met micellar caseine.
Hoop dat jullie of Mitch zelf het voor mij kunnen verduidelijken of het zin heeft om hieraan te beginnen!