Hallo lijners,
ik zit nu de 2e week in fase 4. In deze fase bijna niets meer afgevallen. De schaal geeft ongeveer 500 gram minder aan. Ik voel me wel geweldig! Heb nu veel meer energie dan voor het dieet. Ik hou niet zo van vlees en at dus achteraf gezien te weinig eiwit en teveel koolhydraten.
Maandag ga ik weer beginnen aan fase 1. Op naar de volgende 10 kilo.
10 kilo kwijt
(10 posts) (4 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Heerlijk zeg, 10 kilo! Heb je er ook bij gesport? Knap dat je weer bij fase 1 gaat beginnen. De volgende 10 gaat je ook lukken!
Posted 2 years ago # -
Beste Elly,
ik heb er niet bij gesport. Zeker in fase 1 en fase 2 had ik er de energie niet voor.
Gewoon elke dag mijn hondje uitgelaten. Dat is ongeveer een uurtje wandelen per dag.
Ik was zelfs zo moe dat ik de fiets liet staan en met mijn scootertje naar het werk ging. Toen ik weer 's morgens brood ging eten heb ik de fiets weer gebruikt.Posted 2 years ago # -
Hey Jennigje,
Knap hoor. Ik hoop dat ik dat ook haal, maar ben er bang voor. Afgelopen week heel slecht gelijnd ofwel zeg maar eigenlijk nagenoeg niet. Deze week er weer tegenaan. Ik zit nu op 2,2 kilo ongeveer na dus officieel de 2e week. Deze week maar even pas op de plaats. Het lijkt wel of ik het lijnen beu ben en dus niet streng genoeg voor mezelf kan zijn. Ik zeg wel tegen mezelf niet doen. Maar uiteindelijk eet ik dan toch gewoon mee enzo.
Ach ja jij veel succes met de 2e ronde. Hopelijk gaat die net zo hard als de eerste ronde.
Groetjes Inge
Posted 2 years ago # -
Elke avond zit er thuis wel iemand bij me op de bank chips te eten. Ik heb er gelukkig geen problemen mee. Bak ook gerust een cake voor de liefhebbers thuis. Ik zie elke geslaagde dag als een overwinning en ga dan trots opmezelf naar bed.
Ik ga binnenkort maar eens de kledingkast door en alle broeken die te groot zijn geworden kieper ik heerlijk weg. Ik heb er al een flink aantal die ik zonder een knoopje los te hoeven doen gemakkelijk uit trek.
Ga dit weekeind weer een te kleine broek kopen en hoop er over 4 weken in te passen. Dat is nog leuker dan een weegschaal.
Je moet niet denken over de tijd hoelang het allemaal nog duurt voordat je weer normaal kunt eten. Je krijgt dan zelfmedelijden en dat werkt niet. Denk niet verder dan de dag waarin je nu leeft en het is meteen een stuk gemakkelijker. Bij mij werkt het tenminste. En als je erge trek hebt zet dat een grote kan warme thee. Dat geeft een heerlijk vol gevoel. Succes iedereen.Posted 2 years ago # -
hallo jennigje.
Ik had een vraag aan jou. Heb je alle 5 de fases gedaan en daarna weer met fase 1 begonnen ? Of heb je die overgeslagen?
Ik zit nu zelf in fase 3 en het is mijn 6e week met dit dieet. Het gaat eigenlijk heel erg goed. Ben 10,1 kg kwijt en 35 cm.Maar ik heb me nu net vanmorgen gewogen. en nu zit er weer 4 ons bij.
Zou graag willen weten hoe jij het hebt gedaan.
Alvast bedankt voor je reactie.
groetjes annemarie
Posted 2 years ago # -
Beste Anne,
ik heb alleen fase 1 t/m 4 gedaan. Fase 5 is voor gewichtsbehoud en dat ben ik niet van plan. Ik wil namelijk afvallen. In fase 4 viel ik ook al niks meer af.
Ben nu weer 3 dagen in fase 1 en ben al minstens 1 1/2 kg kwijt. Dus het gaat nu ook voor de 2e keer weer prima.
Ik heb wel bewust fase 4 gedaan om even op adem te komen. Met 2x brood krijg je wel weer energie. Ik heb dus weer even lekker gegeten en kan er nu weer tegenaan.Posted 2 years ago # -
Ik vergat te melden dat ik fase 4 slechts 1 week heb gedaan.
Posted 2 years ago # -
Beste Anne,
het is normaal dat je in fase 3 eerst weer ietjes aankomt. Was bij mij ook zo. Je neemt energie op uit het brood. Die suikers gaan in de spieren zitten. Over een week is het gewicht stabiel en zul je weer langzaam afvallen.Posted 2 years ago # -
ok dank je dit was ik wel even nodig. Heb het naar mijn gevoel vandaag zwaar. Ik moet me zondag weer wegen en ben benieuwd denk dat er niets af is gegaan. Toch nog maar 1 week fase 3 erachter aan doen. dan nog 2 week fase 4 en dan snel weer terug naar fase 1 die is echt het makkelijkste..gek he.
Maar zit vandaag gewoon niet zo lekker in mijn vel. Net even gesport heeft wel iets geholpen. Morgen is er weer een nieuwe dag!!!!
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.